2012, Kiamat dan Nostradamus

Aku belum lagi tengok filem 2012 sejak dari hari tu. Ntah bila la aku dapat tengok.. Tunggu orang lain download then baru copy paste pegi desktop aku. haha..



By the way, aku rasa banyak la orang cakap 2012 tu menandakan saat perubahan atau kiamatnya dunia. (Sheesh.. Kalau begitu awal, memang ramai orang jadi nostradamus). Aku rasa kinda hoax la 2012 benda2 macam tu dijadikan isu kiamat.. Kita bukannya tuhan nak ramal kejadian-kejadian yang berlaku, maybe everything that happened sure is just coincidence dan bila sesuatu yang diramalkan benar-benar terjadi, ramai yang teruja dengan kononnya keramat ramalan yang dibuat.



Erm.. Aku rasa aku jumpa topik ni kat salah sebuah blog yang dibuat oleh kawan aku, Kyuubi yang memang berotak saintifik dan realistik (Apa aku cakap ni betul?).



Korang boleh baca artikel berkenaan Nostradamus di blognya: 21 Disember 2012 Kiamat

0 komen dari pembaca: